Uwaga!
Od dzisiaj korekcie ulega 22) pkt. regulaminu forum!Do tej pory 22) pkt. regulaminu brzmiał tak:
22. Zmiany nicku można dokonać maksymalnie dwa razy. Na prośbę użytkownika, zmiany dokonuje administrator. W tym celu należy napisać wiadomość PW na konto administratora lub na
administracja@prawoprzyciagania.netWiadomość e-mail uwzględniana jest tylko wtedy, kiedy zostaje nadana z adresu na który zarejestrowane jest konto.
Nasze forum jest jednym z nielicznych miejsc gdzie można dokonać zmiany nazwy użytkownika. Na takich portalach jak Filmweb, Wizaz.pl czy Vinted nie można zmieniać nazwy użytkownika.
Zaczęłam to nawet rozumieć. Tak jak kasowanie postów w wątkach (które jest niszczeniem własności intelektualnej forum i grozi stałym banem) wprowadza chaos w dyskusji, tak też dzieje się kiedy pojawia się zmiana nicku. Jest to oczywiście o wiele mniejszy chaos, jednak jeśli ja mam teraz nick Scarlett, a wielu z Was często wspomina mnie w jakimś poście albo je cytuje, to gdybym zmieniła nagle nick na Melania, połowa z Was (a zwłaszcza Ci nowi użytkownicy) byliby zdezorientowani. Kto to jest ta Scarlett? Dlaczego o niej piszą a nie ma tu takiej?
Rozumiem jednak, że czasem zdarzają się wyjątkowe sytuacje. Dlatego od dziś zmodyfikowałam ten punkt regulaminu i teraz brzmi tak:
22. Zmiany nicku można dokonać maksymalnie jeden raz. Na uzasadnioną prośbę użytkownika, zmiany dokonuje administrator. W tym celu należy napisać wiadomość PW na konto administratora lub na
administracja@prawoprzyciagania.netWiadomość e-mail uwzględniana jest tylko wtedy, kiedy zostaje nadana z adresu na który zarejestrowane jest konto.
Od teraz nick można zmienić tylko na uzasadnioną prośbę użytkownika. Argument "znudził mi się" albo "już mi się nie podoba" nie jest dla mnie uzasadniony.
Nowych użytkowników proszę o przemyślenie jaki nick chcecie założyć. A użytkowników, którzy chcą zmienić nazwę, proszę o dokładne zastanowienie się, ponieważ zmiana możliwa będzie tylko raz. Osoby, które już raz miały zmieniany nick, nie mogą tego zrobić już po raz drugi - nawet w przypadku super hiper mega uzasadnionego powodu. Jeśli raz zrobię wyjątek to za chwilę 50 innych osób będzie takie powody znajdowało. W tym przypadku proszę albo o uważne wymyślanie nicku albo uważne zastanowienie się nad tym co kto tutaj pisze.
OBOWIĄZKIEM każdej osoby, której nick był zmieniony, jest poinformowanie o tym fakcie pozostałych użytkowników forum w wątku tylko dla osób zalogowanych -
Propozycje, uwagi, problemy. Należy tam napisać, że zmieniło się nick i jaki miało się poprzednio. Żeby każdy użytkownik miał tego świadomość i nie był potem zagubiony w treści.
Kolejna rzecz - nie akceptuję kont, w których widnieje nazwisko. Jeśli takowe widzę, piszę wiadomość na maila podanego przy logowaniu (dlatego uczulam na podawanie prawdziwych, działających maili!) i proszę o podanie nowej nazwy (nie zakładanie nowego konta - nick mogę zmienić). Jeśli nie dostanę odpowiedzi w przeciągu tygodnia, wówczas kasuję niezaakceptowane konto.
Dużym plusem naszego forum jest to, że mamy duże pole do popisu jeśli chodzi o nick - możemy używać polskich znaków i spacji.