Strona 1 z 1

INFORMACJE OD ADMINISTRACJI

PostNapisane: 29 lip 2016, o 22:49
przez Scarlett
Szanowny użytkowniku!
Niniejszy wątek służy zamieszczaniu przez administratora i moderatorów, informacji bieżących związanych z funkcjonowaniem i życiem forum. Będą one dodawane zaraz pod tym postem i regularnie kasowane, kiedy staną się nieaktualne.
Jeśli masz jakiekolwiek uwagi, propozycje i wskazówki dotyczące funkcjonowania forum, zapraszamy do działu „Propozycje”.
Wszelkie nadużycia, można zgłaszać nam poprzez znak „!” przy wybranym poście bądź w panelu użytkownika. Można wysyłać do nas także wiadomości prywatne.

Ekipa prawoprzyciagania.net

Re: INFORMACJE OD ADMINISTRACJI

PostNapisane: 1 lis 2017, o 16:43
przez Scarlett
UWAGA!
Zaleca się:

Panel użytkownika -> Ustawienia -> Ustawienia prywatne -> Czas Letni -> Nie

Forum ma ustawiony czas zimowy, a mimo to musiałam sobie w profilu ustawić ręcznie więc pewnie każdy z Was ma tak samo. Przypominam żeby ręcznie ustawić sobie strefę czasową.

Re: INFORMACJE OD ADMINISTRACJI

PostNapisane: 27 sty 2018, o 20:25
przez Scarlett
:!: Uwaga! :!:

W dniu 27.01.2018 roku, zmianie uległ regulamin forum.
Każdy zarejestrowany użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z jego treścią.
Zarząd forum nie ma obowiązku odpowiadać na roszczenia wynikające z nieznajomości regulaminu.

Link do regulaminu: viewtopic.php?f=34&t=475

Re: INFORMACJE OD ADMINISTRACJI

PostNapisane: 1 lip 2018, o 10:51
przez mrO
Tak na szybko chciałbym wyczulić użytkowników przed postowaniem/publikowaniem na forum linków bądź plików szemranego pochodzenia. Mianowicie chodzi o "prawa autorskie". Więc jeśli jesteście w posiadaniu takiego ebook'a lub audiobook'a prosimy o zrezygnowanie z dzielenia się tym publicznie na forum.

Re: INFORMACJE OD ADMINISTRACJI

PostNapisane: 15 wrz 2018, o 22:04
przez Scarlett
Jeśli ktoś z Was chce dodać zdjęcie na forum, a ma możliwość zrobienia tego poprzez dodania załącznika w poście (przykład niżej), niech robi to właśnie w ten sposób - zdjęcia dodane poprzez załącznik, na pewno samoczynnie nigdy nie znikną:
Obrazek
Dopiero teraz odkryłam :roll: że jeśli wyskakuje komunikat, iż wykorzystany został limit załącznika to nie jest to wina zapchanego serwera, tylko Waszego profilu zapchanego załącznikami. Każdy profil ma swój limit na załączniki. Jeżeli wysyłacie komuś zdjęcie poprzez te załączniki na PW, a po jakimś czasie PW znikają (jeśli skrzynka przekroczy 300 wiadomości, te najstarsze automatycznie same się usuwają), to pusty załącznik z całym swoim rozmiarem nadal zalega na Waszym profilu.
Jeżeli macie taki problem, proszę o wiadomość na PW - usunę te załączniki widmo z Waszych profili z panelu administratora (bez obaw - nie wchodzę na Wasze skrzynki, te załączniki widmo zapisują się na Waszym profilu w moim panelu, tak samo jak mogę ze swojego panelu dodać Wam avatar). Oczywiście może się okazać, że wyczerpaliście limit załączników w postach, a wtedy już nic nie zrobię ;)
Proszę pamiętać by nie usuwać załączników z postów, gdyż jest to niszczeniem własności intelektualnej forum i grozi banem stałym.

Jeśli nie macie możliwości dodawania załączników z forum, a chcecie dodać jakiś obrazek z internetu - klikacie prawym przyciskiem myszy i wybieracie "kopiuj adres obrazu".
Jeżeli chcecie dodać jakieś własne zdjęcia lub obrazki musicie wrzucać zdjęcia na serwer zewnętrzny. W tym momencie najbardziej sprawdzony jest pinterest.com.
Można założyć tam prywatną tablicę do której nikt nie będzie miał dostępu, ale po skopiowaniu linku tym sposobem, który opisałam wyżej, możecie dodać go na forum gdzie będzie widoczny.
NIE DODAWAJCIE ZDJĘĆ POPRZEZ ZAPODAJ.NET BO TAM JEST LIMIT CZASOWY I ZDJĘCIA SĄ USUWANE Z SERWERA PO 3 MIESIĄCACH! (a ostatnio nawet kasuję je po kilku dniach ;) )

Re: INFORMACJE OD ADMINISTRACJI

PostNapisane: 27 paź 2018, o 22:05
przez Scarlett
Nie akceptuję kont z dziwnych adresów mailowych typu "xxxxxxagegsdh" czy nie wiadomo co ;)
Więcej o mailach tutaj: viewtopic.php?f=34&t=849

W związku z tym, że więcej mnie nie ma niż jestem, czas oczekiwania na zaakceptowanie konta może się wydłużyć nawet do 3 dni. Za utrudnienia przepraszam - od grudnia wszystko wróci do normy :)

Re: INFORMACJE OD ADMINISTRACJI

PostNapisane: 30 paź 2018, o 17:43
przez mrO
Tak jak w tytule. Aby dokonać zmian trzeba udać się następującym szlakiem: "panel użytkownika→ustawienia→"czas letni"