Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

przyciąganie miłości, przyjaciół

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez Scarlett » 4 gru 2017, o 18:52

mrO napisał(a):
Pozytywna napisał(a):Scarlett, nie potrzebnie się tak denerwujesz. Tak to prawda czytałam i nadal czytam forum(bo jest co czytać), wysłuchałam nagrań. Nie jestem po kursach, nie przeczytałam jeszcze Hicksów ....sama pisałaś, ze do dopiero po przeczytaniu zauważyłaś, że wszędzie jest przyzwól a nie odpuść. Pozwól się mylić tym co są świeżo zainteresowani PP. Człowiek zainteresowany PP, czytając naprawdę fajne historie wciąga się w to bardzo, chce uzyskać jak najwięcej informacji Ty się nimi dzielisz i super :kwiatek ale przez to czasem ma się mętlik w głowie, nie jest się pewnym czy dobrze stosuje się techniki lub piszę się odpuść zamiast przyzwól.

Nie analizowałam żadnej sytuacji w tym wątku.


Jakbyś słyszała te same pytanie setki razy i odpowiadała na nie setki raz w ten sam sposób nie denerwowałaby się ?
Nawet jeśli przeczytasz każdą książkę i będziesz znać ją na pamięć, nawet jeśli ukończysz każdy kurs i wyniesiesz z niego jak najwięcej to i tak możesz się mylić bo teoria nie jest równa praktyce.
Czytając książki czy biorą udział w kursach ktoś przekazuje ci swoją wiedzę, ale ty dalej możesz to wszystko sabotować przez swoją wiedzę. Jako ludzie jesteśmy bardzo leniwi, a w przypadku PP przydało by się aby każdy z nas pobawił się PP. Aby nie rzucać się od razu na "przyciągne exa; brada pita; czy wygram w totolotka", ale pobawić się w "przyciągne jakąś małą fajną rzecz która w ogóle nie jest mi potrzebna, albo jest potrzebna ale nie tak bardzo.
To właśnie w taki sposób powinniśmy pozbywać się wątpliwości i właśnie w taki sposób przestajemy się mylić. Poprzez prace nad samym sobą z samym sobą, a nie czytając to co ktoś napisze/powie.
Każda z osób starając się pomóc tutaj innym i tak bardzo często skazana jest na porażkę. To już tak jest że każdy z nas musi odrobić własną prace domową. Przepisywanie od kogoś nic nam nie da bo na sprawdzianie i tak dostaniemy 1.
Żartem i to taki chamskim żartem tego wszystkiego jest to że każdy z nas myśli że jego sytuacja jest wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju i potrzebuje indywidualnego podejścia, a tak na prawdę rozwiązanie jest takie samo dla wszystkich. Na jakiejkolwiek sytuacji byś się nie wzorowała rozwiązanie jest takie same.
Tak samo jak każda technika jest taka sama, każda technika prowadzi do tego samego. To od nas zależy w która uwierzymy i która będzie działać. To tylko nasz wybór.


Koniec offtopa bo będzie bić.

<33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33 <33
W CAŁYM CHAOSIE JEST KOSMOS. W CAŁYM NIEPORZĄDKU SEKRETNY PORZĄDEK.
Carl Gustav Jung
Avatar użytkownika
Scarlett
 
Posty: 2222
Dołączył(a): 10 gru 2015, o 23:11
Podziękował : 420 razy
Otrzymał podziękowań: 1315 razy

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez Pozytywna » 4 gru 2017, o 19:02

mrO własnie staram się bawić przyciągając drobne rzeczy, małe niespodzianki typu miły dzień w pracy, nie chce przyciągnąć exa :)
Scarlett nagrania wysłucham jeszcze dziś :kwiatek
Avatar użytkownika
Pozytywna
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 lis 2017, o 20:45
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez Scarlett » 4 gru 2017, o 19:03

Walnij od razu "Nadmierny potencjał", "Znaki? Zwiastuny?" i "Jak dopasować się wibracyjnie do pragnienia?" - one są trochę ze sobą powiązane.
A w tym o odpuszczeniu masz odpowiedzi na swoje pytania ;)
W CAŁYM CHAOSIE JEST KOSMOS. W CAŁYM NIEPORZĄDKU SEKRETNY PORZĄDEK.
Carl Gustav Jung
Avatar użytkownika
Scarlett
 
Posty: 2222
Dołączył(a): 10 gru 2015, o 23:11
Podziękował : 420 razy
Otrzymał podziękowań: 1315 razy

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez Pozytywna » 4 gru 2017, o 19:08

Dzięki <3
Avatar użytkownika
Pozytywna
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 lis 2017, o 20:45
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez Zorja » 4 gru 2017, o 21:06

Przepraszam za zmylenie! Chodziło mi właśnie o przyzwolenie! Natomiast przypomniała mi się jedna zastosowana "technika", roboczo zwana "Ale-z-Ciebie-Frajer-Już-Widzę-Jak-Przychodzisz-Do-Mnie-Na-Kolanach". Powtarzać z miłością w sercu, nie traktować zbyt serio:) Działa chyba podobnie jak "mentalne walnięcie drzwiami w twarz". A tak serio, to chyba właśnie najlepsze co możesz zrobić to właśnie nie kurs w kierunku: "Jak go uwieść", "100 metod na szczęśliwy związek", ale coś co sama zawsze chciałaś zrobić, nie pod kątem tego faceta, tylko pod kątem siebie. Ja tak właśnie zrobiłam, wracając z gór przywiozłam jeszcze sobie kota:P (też przyciągniętego:P). Mój Dziki Brat, poznany na warsztatach pracy w skórze mówił potem: Jak weszłaś na zajęcia to od razu wyczułem takie "zen", normalnie jaśniałaś spokojem". I tak też robię na codzień. Gdy za bardzo się na coś nakręcę, idę na zajęcia tańca, tam zawsze wibracje skaczą mi na 1500 w efekcie połowa sali nie może ode mnie oderwać wzroku. Druga połowa ciska pioruny:P Nie żebym zawsze sobie tak super radziła, teraz mam jedną taką zabawę, że opór za oporem, ale wczoraj "trzasnęłam drzwiami" i czuję się o niebo lepiej. Mi pomaga też mieć dobrą mantrę do powtarzania na okazję złych myśli, która pozwola mi się odciąć od tej wspaniałej lewej półkuli, która robi tyle bałaganu (trafiłam na takie zgrabne określenie: Szalony Współlokator)
Wszyscy leżymy w rynsztoku, ale niektórzy z nas patrzą w gwiazdy
Avatar użytkownika
Zorja
 
Posty: 14
Dołączył(a): 29 lis 2017, o 12:00
Podziękował : 14 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez happyk » 6 gru 2017, o 18:44

Witam wszystkich ! zacznę od tego,że nie wiem jak działa konkretnie PP jednak w moim życiu zdarzylo sie pare historii wartych uwagi i chcialbym wiedziec co sadzicie o tym :)
w moim zyciu przez caly czas kroczy za mna od zawsze przynajmniej tak mi sie wydaje pewne wyobrazenie jakbym juz TU był w sensie przezyl swoje zycie.
W moim wyobrazeniu jak zwal tak zwal ,zobaczylem najpierw czern ,a potem urywki jakby zdjecia ,gdzie zwiedzalem miasta ,wsi ,poznawalem roznych ludzi,a moj wizerunek zmienial sie w pewnej chwili wszystko miglo przed oczyma i powrocilo do stanu poczatkowego noworodka.
Z PP spotkalem sie pierwszy raz , jakies 3 lata temu trauma po dziewczynie,chec jej powrotu -ubzduralem sobie ,ze moge ja przyciagnac. Jednak tak sie nie stalo :) ,dramatyzowalem i inne takie, przedtym jak ze mna zerwala , mialem sen snila mi sie autostrada rozpadajaca sie ,a nagle pojawila sie biala postac mowiaca " wszystko bedzie dobrze" rano gdy sie przebudzilem czulem ,ze ten moj powod do 'szczescia' odchodzi, zapytalem sie jej czy ma kogos i ze mam wrazenie ,ze nie chce mnie. Dziwne prawda? gdy dzien wczesniej wygladalo wszystko inaczej. Oczywiscie ,zaprzeczyla ,mowiac ,ze mnie kocha i co sie okazalo? w tym samym dniu zerwala :D
Przezylem te rozstanie jako facet bardzo ;) zaangazowalem sie w pewien sposob w ta relacje. Natrafilem przez przypadek na film pt "sekret" ale ni hu hu , nie zadzialalo wrecz odwrotnie ;)
W koncu zapomnialem o niej, choc do tej pory wspominam ja ... lecz wydarzylo sie cos innego , gdy zycie zaczelo mi sie ukladac ,zaczalem sie cieszyc z glupot, zyc wlasnym zyciem, poznalem kolejna kobiete ktora pokochalem szczerze (oczywiscie po drodze mialem wiele innych mniej znaczacych,ale nie przykladalem tak uwagi) i uwaga Pani numer 1 , chciala wrocic ;) sama sie o to zapytala lecz odmowilem jej bylem wtedy z Pania numer 2 w ktorej widzialem przyszlosc.
Lecz niestety i tym razem nie udalo sie , zapomnialem calkowicie o tzw. PP . potem jakos natrafilem na osobe ktora mi o tym przypomniala ... przypadek? nie sadze. Hmm olalem temat z poczatku,ale pozniej pomyslalem .. kurde ;) zaczalem zapominac w pewnym sensie moze i na sile Pania numer 2 ( choc nie chcialem) postanowilem medytowac ,itd. napelnic sie radoscia choc trochu i wiecie co? sama sie odezwala ! choc wczesniej powiedziala,ze nie chce byc ze mna itd.
niestety ... nasza relacja legla w gruzach , mimo,ze jakos sie napelnialem szczesciem to w tym momencie zaczalem czuc strach ,obawe i sie wszystko schrzanilo , poklocilismy sie i amen.
Postanowilem odnowic kontakt po 2 miesiacach jednak podobnie sie zakonczylo,bylem napedzony strachem ,smutkiem,ciaglym mysleniem o niej itd. w sumie nadal tak jest...
Historii mialem w zyciu wiele ,szczegolnie sny.. niekiedy to co mi sie przysni w pewnym sensie wystepuje w rzeczywistosci.
Czasem jak z kims laczyla mnie bliska wiez a kontakt nam sie urwal ,poczuje niesamowite cieplo jakas mysl o tej osobie i nieoczekiwanie ona do mnie napisze.
Jestem troche zagubiony w tym wszystkim, czy mieliscie podobnie w ten sposob ?;) wiecie .. chcialbym przyciagnac Ta ex pewnie to glowny czynnik dlaczego tu jestem ,gdyby nie to wydarzenie nie byloby mnie tu. lecz jaka metoda?:) napelnieniem siebie szczesciem? myslenie o niej w sposob pozytywny ? .
Ps. jesli to nie odpowiedni dzial to prosze o przeniesienie
happyk
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 gru 2017, o 18:15
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez Scarlett » 6 gru 2017, o 18:50

Wątek połączony z wątkiem "Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY".

Moja rada jest taka byś zapoznał się z tym wątkiem oraz:
viewtopic.php?f=3&t=613
viewtopic.php?f=3&t=641
viewtopic.php?f=3&t=567
viewtopic.php?f=3&t=733
W CAŁYM CHAOSIE JEST KOSMOS. W CAŁYM NIEPORZĄDKU SEKRETNY PORZĄDEK.
Carl Gustav Jung
Avatar użytkownika
Scarlett
 
Posty: 2222
Dołączył(a): 10 gru 2015, o 23:11
Podziękował : 420 razy
Otrzymał podziękowań: 1315 razy

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez happyk » 6 gru 2017, o 18:56

Super ,dziękuje bardzo :) z niektórymi już się zapoznałem :)
happyk
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 gru 2017, o 18:15
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez mrO » 6 gru 2017, o 19:46

happyk napisał(a):\
Jestem troche zagubiony w tym wszystkim, czy mieliscie podobnie w ten sposob ?;) wiecie .. chcialbym przyciagnac Ta ex pewnie to glowny czynnik dlaczego tu jestem ,gdyby nie to wydarzenie nie byloby mnie tu. lecz jaka metoda?:) napelnieniem siebie szczesciem? myslenie o niej w sposob pozytywny ? .
Ps. jesli to nie odpowiedni dzial to prosze o przeniesienie


Przeczytaj to co podrzuciła Scarlett.
Od siebie mogę dodać jedną rzecz, a nawet i kilka. Przede wszystkim stań się najważniejszą osobą w swoim życiu. Jeśli już tak jest to dobrze, ale nikt nic ci nie broni abyś pompował balonik jeszcze bardziej. Ciesz się tym co masz, tym co robisz i tym kim jesteś bla bla bla. Nikt ci nie broni być bogiem, bo jesteś bogiem.
Każdego ranka pierwsze co zrób to podejdź do lustra, stan jak superman i stój przez kilka minut zachwycając się samym sobą. Jeśli nie ma czym się zachwycać to zrób coś z tym, aby było czym się zachwycać
Jeśli chcesz ją "przyciągnąć" to po prostu pozwól sobie o niej zapomnieć. Jeśli wróci to jest twoja, jeśli nie to znajdziesz lepsza.
Wszystko się układa w idealny sposób, ale potrzeba czasu. W szczególności jeśli chodzi o ex'y.
:brawo

Za ten post autor mrO otrzymał podziękowania - 2
Anka12, Wenus21
Avatar użytkownika
mrO
 
Posty: 239
Dołączył(a): 2 maja 2017, o 13:42
Podziękował : 48 razy
Otrzymał podziękowań: 159 razy

Re: Przyciąganie miłości, związków i ludzi - WĄTEK ZBIORCZY

Postprzez Pozytywna » 6 gru 2017, o 19:53

Każdego ranka pierwsze co zrób to podejdź do lustra, stan jak superman i stój przez kilka minut zachwycając się samym sobą. Jeśli nie ma czym się zachwycać to zrób coś z tym, aby było czym się zachwycać

mrO to było dobre :hopsa
Avatar użytkownika
Pozytywna
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 lis 2017, o 20:45
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Relacje międzyludzkie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości