Metoda Silvy - Technika Nocnej Sugestii

techniki, terapie, metody prawa przyciągania

Re: Metoda Silvy - Technika Nocnej Sugestii

Postprzez AnIa » 20 mar 2018, o 17:58

Od kilku dni próbuję tej techniki. Budzę się w nocy i pamiętam co mam zrobić i dlaczego się obudziłam, ale nie jest to takie "pełne" obudzenie, tzn.chodzi mi o to że jak czytałam tutaj na forum ,- np. czytacie z kartki itd. więc na prawdę się budzicie i jesteście tego świadome a u mnie jest to takie "lekkie" przebudzenie-a może po prostu płytki sen w którym jednak wiem że ma wykonać tę technikę-i to robię. Dzisiaj zaczęłam się zastanawiać czy dobrze to robię, chociaż może po prostu u każdego inaczej to przebiega ? :?
Polecacie jakąś konkretną książkę o Metodzie Silva? przeglądałam i widziałam że jest kilka w ofercie, ale chciałabym coś sprawdzonego-przystępnego i zrozumiałego dla początkującej osoby :)
AnIa
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19 mar 2018, o 18:52
Podziękował : 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Metoda Silvy - Technika Nocnej Sugestii

Postprzez szaroniebieska » 4 kwi 2018, o 16:01

No więc tak za pierwszym razem idealnie się obudziłam wiedziałam po co. I co.. w momencie w którym zaczelam na pewno nie byłam w fazie alfa tylko w tej w której wchodzi się w OOBE czyli uczucie spadania wgl od dupy strony za przeproszeniem się za to zabrałam i jedyne to zdazylam wypowiedzieć prosbe do tej osoby i "wypadłam z tego stanu" potem już wypowiedziałam co chciałam i tyle, czy dobrze czy zle czy była alfa nie wiem xD
szaroniebieska
 
Posty: 13
Dołączył(a): 19 mar 2018, o 11:05
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Metoda Silvy - Technika Nocnej Sugestii

Postprzez Pawelek92 » 7 maja 2018, o 16:26

Witam, jako, że jestem pewnie jednym z nielicznych Facetów na tym forum obok grona kobiet, chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami z Ogolnie pojętym prawem przyciagania, ale też między innymi wspaniałą Technika nocnej sugestii oraz, jak jedna z czytelniczek autorek postu nazwała WIZUALIZACJA LIVE PHOTOS z iphone ;)

od razu na wstępie chciałem zaznaczyć jedno

TO DZIAŁA.
i mówię to z totalnym spokojem, bo każdy kto się tutaj pojawił prędzej czy później się o tym przekona.

DO RZECZY.

Technika Nocnej Sugestii zaciakwiła mnie najbardziej ze wszystkich technik. Pewnie ze względu na swego rodzaju prostotę. Nie potrzeba do jej wykonania żadnych specjalnych kursów i jest łatwa do wykonania ;)


Z początku zaznaczam, że byłem sceptycznie nastawiony do tego typu rzeczy. Cały czas wywawało mi się, ze to jakies czary mary nie mające nic wspolnego z rzeczywistością - błąd ;)
Ale jak już wyżej zaznaczyłem postanowiłem ją wykonać na zasadzie co mi szkodzi.

1) Pierwszą moja nieśwadomą ofiarą padła moja była partnerka, która bardzo chciałem odzyskać - więc próbowałem sugestiami nakłonić ją do kontaktu. Dodam że dzałałem na tym polu dość intensywnie, można powiedzieć ze wysyłałem sygestię każdej nocy. Po pierwszym tygodniu, nic, cisza kompletna. Lekko zniechęcony rozpoczynam swój drugi tydzień z techniką, tutaj już z mniejsza częstotliwościa wywołaną poniekąd brakiem rezultatów. W tym tygodniu technikę stosowałem moze z 3 razy, ale nie poświęcałem temu jakoś niewiadomo ile energii i wiecie co? zaczęły się dziać cuda. Pamiętam jak dziś po równych 2 tygodniach stosowania techniki i równych 4 miesiącach bez TOTALNIE ŻADNEGO KONTAKTU wiadomość od niej że żałuje i tęskni. Oczywiście się ucieszyłem, oboje postanowilismy ze sprobójemy jeszcze raz, pamiętam jak nawet tego samego wieczoru przyznała się ze ciągle o mnie myślala i ze WCIĄŻ MNIE KOCHA. SUMA SUMMARUM nasz powrót do siebie nie trwał zbyt długo bo pospotykalismy sie miesiąc i znow postanowiła odejsc. Cóż widocznie tak miało być nie próbowałem juz jej zatrzymywać, uznałęm, że zrobiłem wszystko co w mojej mocy :) i miałem niezbity dowód, że technika działa.

2) Druga sytuacja dotyczy mojej Koleżanki. Jako że budujemy naszą relacje w dużej mierze na rozmowie, potrafimy rozmawiać godzinami o wszystkim, postanowiłem zagłębić ją w temat przyciągania i podzieliłem się z nią swoimi doświadczeniami. Przedstawiłem jej w szczególności własnie technikę nocnej sugestii. Kinga z lekkim niedowierzaniem poprosiła mnie czy mogłbym przeprowadzić technikę na niej. Powiedziałem w sumie czemu nie ;)
i tutaj rezultat przyszedł najszybciej bo po 3 dniach "kodowania" wysłałem jej sugestię, że jako oboje lubimy pizze, żeby zabrała mnie do określonej restauracji własnie na pizze. Długo czekać nie musialem 3 dnia byłą to bodajże sobota oboje mielismy wolne. Sms od Kingi "Przyjemność dzisiaj?" "Przyjemność tak nazywała się restauracja ;) Bingo. Podczas jak oboje jedlismy pizze powiedziałem jej ze wiedziałem ze mnie tutaj zabierze, a Kinga zapytała jak to? a ja takto ;)

3) Trzecia sytuacja także związana jest z Kinga. Minął juz jakis czas od wspolnego wyjścia na pizze, postanowiłem znow podziałać w technice zachęcony szybkimi rezultatami. Tutaj do głowy przyszedł mi wspólny wypad do wrocławia POŁĄCZONY Z ZWIEDZANIEM ZOO. Wysłałem Kindze ta sugestie moze 3 razy. po 2 tygodniach miałem urodziny, Kinga oznajmiła mi że ma dla mnie jakąś niespodziankę. Hmmm co to moze byc. Powiedziała tylko, że mnie gdzieś zabiera na 2 dni ale nie powie dokąd. Pamiętam, że jechalismy bla bla car'em i Kinga poprosiła kierowce żeby mi nic nie mowił dokąd jedziemy. Tak wiec wsiedlismy ruszyliśmy, za chwilę zaczęły pokazywać się drogowskazy sygnalizujące, że do Wrocławia juz tylko 120 km ;) VOILA ;D zaraz po dotarciu na miejsce oznajmiła ze mnie gdzies zabiera. Nie musiałem długo czekać aż przed moimi oczami stanął wielki Banner z napisalem ZOO WE WROCŁAWIU. wszystko się zgadzało byłem zszokowany.

4) Czwarta juz ostatnia sytuacja dotyczy innej koleżanki, ktora zawsze mi się podobała. I tutaj Historia bazująca na opisanej Wizualizacji ala LIVE PHOTOS z iphone. Otóż z Aneta poznaliśmy się jakiś czas temu była moją koleżanka z która ciężko się umówić. Można powiedzieć ze była dla mnie bardzo niedostępna a przy tym niesamowicie piękna. Kontakt z nią miałem dość sporadyczny, ale miałem nie mogę powiedzieć ze była to dla mnie obca osoba. Wiele razy probówałem zaprosić ja na randkę i zawsze spotykałem się z odmową z powodu przysłowiowego braku czasu ;) Pamiętam ze w trakcie naszych kontaktów natkałem się na wpis na blogu dotyczący krótkiej wizualizacji danej sytuacji którą chcemy przeżyć. Tak więc jak na faceta przystało, zachęcony pozytywnymi rezultatami poprzedniej techniki, postanowiłem sprobówać. Raz po raz wizualizowałem sobie jak bardzo ale to bardzo namiętnie całuję się własnie z Aneta ciągnąc ją za włosy. Co prawda wydawało mi się to abstrakcja biorąc pod uwagę znikomy kontakt jaki wtedy mieliśmy. Nie później niz tydzień temu napisałem do niej czy pójdzie ze mną na impreze. Odpisała, że jutro nie może, ale może dzisiaj, mi z kolei dzisiaj nie pasowało. Do spotkania nie doszło, ale wstępnie umówilismy się na po -majówce, tj jak wróci z swojego rodzinnego miasta, bo własnie tam miała wyjechać na majówkę. I znow drogi nam się rozjechały. Szczerze to nie liczyłem, że to spotkanie moze dojść do skutku. Pamiętam już pierwszego dnia majówki kontakt nam się mocno odnowił, zaczęła mi wysyłać zdjęcia, równocześnie przypominając ze jak wróci to sie widzimy. Mi z kolei wyjazd majówkowy się lekko wydłużył o czym ja poinformowałem, ze spotkanie stoi pod znakiem zapytania. W piątek po powrocie juz o 11 mialem wiadomość od niej, że musi wiedzieć co ze spotkaniem, żeby sobie jakoś dzień ułyżyć. Pamiętam, że nic nie odpisałem, bo byłem w pracy i juz miałem inne plany na wieczór. Finalnie moje plany się rozjechały, więc napisałem Anecie ze ok. umówiliśmy się na 22. Wyszło komicznie bo w drodze na spotkanie spotkałem swoją przyjaciółkę z którą sie nie widziałem dość dawno a ona postanowiła PÓJŚĆ ZE MNA. Miałem do całej sytuacji zdrowy dystans i wiem że dziewczyny się znały tak wiec powiedziałęm ze ok. Finalnie spotkanie odbyło się w 3 :P z początku było lekko sztywno więc poszlismy się napić i wyluzować. Krótko poźniej wylądowaliśmy na parkiecie w klubie obok. Świetnie bawiłem sie z Aneta przyjaciółka natomiast poznała jakiegos kolege wiec moglismy byc chwile sam na sam i wtedy sie to stało :) pocałowaliśmy się. Pocałunek był IDENTYCZNY JAK TEN KTORY WIZUALIZOWALEM a każdy kolejny jeszcze mocniejszy. Finał nocy był dla mnie kompletnym zwaleniem z nóg. Odprowadziłem Anetę całą do domu całowanie. Juz podczas drogi zapytała czy mam jak wrocić czy u kogo spać, jako ze jestem z obrzeży miasta. Aneta wręcz prosiła mnie żebym u niej spał i tutaj pewnie spore zaskoczenie, odmówiłem :P Pożegnaliśmy się i każdy poszedł w swoją stronę.

Historia może przydługawa jednak pokazuje szczególnie to, ze pocałunek odbył się w sposób identyczny co ten wizualizowany. Kropka w kropkę ;)

Wszyskie te historie pokazują jedno. TO działa. Mozecie mieć co tylko chcecie, wystarczy uwierzyć. Ja jestem pewien.

Z góry przepraszam za możliwe błędy lub literówki, post zamieszony w pośpiechu na totalnym freestylu.

Za ten post autor Pawelek92 otrzymał podziękowania - 8
Anka12, Miriam, mrO, Pozytywna, Rose, Slonce, TheMe, Wenus21
Pawelek92
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 maja 2018, o 13:45
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Metoda Silvy - Technika Nocnej Sugestii

Postprzez mrO » 7 maja 2018, o 17:14

Pawelek92 napisał(a): odmówiłem :P

:brawo Czapki z głów. :brawo
Więcej takich nowych użytkowników.
Change your Personality to change your Reality. :brawo
Avatar użytkownika
mrO
 
Posty: 380
Dołączył(a): 2 maja 2017, o 14:42
Podziękował : 71 razy
Otrzymał podziękowań: 238 razy

Re: Metoda Silvy - Technika Nocnej Sugestii

Postprzez Rose » 7 maja 2018, o 18:24

Pawelek92 Świetny post! Czuć od niego taką luzacką energię :D To pewnie dlatego tak ładnie przyciągasz :sun
<33 :bear <33

"Twoja wartość to rzecz stała i nie ma ona nic wspólnego z Twoim zachowaniem i uczuciami. Twoje zachowanie może Ci się w konkretnym przypadku nie podobać, ale nie ma to nic wspólnego z poczuciem Twojej wartości."
Avatar użytkownika
Rose
 
Posty: 219
Dołączył(a): 14 paź 2016, o 18:06
Podziękował : 60 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Re: Metoda Silvy - Technika Nocnej Sugestii

Postprzez Slonce » 7 maja 2018, o 18:55

Pawelek92 - super przyciągnięcia! :sun Świadome i lekkie kreowanie swojego życia. Uwielbiam czytać o takich doświadczeniach :kwiatek
Avatar użytkownika
Slonce
 
Posty: 431
Dołączył(a): 20 wrz 2016, o 17:13
Podziękował : 131 razy
Otrzymał podziękowań: 206 razy

Re: Metoda Silvy - Technika Nocnej Sugestii

Postprzez Pawelek92 » 7 maja 2018, o 21:01

dziękuję, szczera prawda ;)
Pawelek92
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 maja 2018, o 13:45
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Metoda Silvy - Technika Nocnej Sugestii

Postprzez feniks » 7 maja 2018, o 23:27

Nie masz cisnienia i w tym twoj sukces w myśl zasady: miej w**ne a bedzie ci dane. Nie nakręcasz sie, odpuszczasz, ten spokuj i wiara ( a raczej wole to nazwać , że ty wiesz, że tak będzie) dzialaja cuda :)
Z takim podejsciem możesz inne rzeczy przyciągać :)
Super
Avatar użytkownika
feniks
 
Posty: 67
Dołączył(a): 20 cze 2016, o 17:01
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: Metoda Silvy - Technika Nocnej Sugestii

Postprzez Pawelek92 » 24 maja 2018, o 13:48

maly update z Aneta ;)

wczoraj kosząc trawę, pomyślałem jako, że oboje lubimy wycieczki rowerowe zaprogramować ją tej tej nocy aby wyszła w propozycją wycieczki rowerowej. Najlepsze jest to, że kosząc trawe tj ok 2h kompletnie odłożyłem telefon na piertro i podlączyłem do ładowania co sprawiło, że przez 2 h kompletnie nie zaglądałem do telefonu. Po skończonym koszeniu biorę telefon do ręki, a tam sms o pt "idzesz na rower?" zgadnijcie od kogo :amen

Za ten post autor Pawelek92 otrzymał podziękowania - 2
Anka12, osa
Pawelek92
 
Posty: 3
Dołączył(a): 7 maja 2018, o 13:45
Podziękował : 0 raz
Otrzymał podziękowań: 10 razy

Re: Metoda Silvy - Technika Nocnej Sugestii

Postprzez wolves » 3 cze 2018, o 22:16

Witam Was po długiej przerwie ;)

wiecie co... nasunęło mi się pytanie w związku z tą sugestią. Czy np. jakbym chciała wpłynąć na kogoś, kto nie jest Polakiem, i mówi po angielsku, to moja sugestia ma być po ang. tak? :D

wieki nie robiłam żadnych technik, czas rozprostować kości i wrócić do gry 8-) :P
Avatar użytkownika
wolves
 
Posty: 394
Dołączył(a): 14 cze 2016, o 21:05
Podziękował : 88 razy
Otrzymał podziękowań: 71 razy

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Techniki PP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron